Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó K&M Beauty Kft. (továbbiakban: „Üzemeltető” vagy „Eladó” vagy) és a szolgáltatást igénybevevő személy (továbbiakban: „Vásárló” vagy „Vevő”) közötti szerződés általános feltételeit, az Eladó által működtetett www.originalmineral.hu oldalon („Weboldal”) keresztül értékesített termékek adásvételével kapcsolatban.

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az adásvételi szerződésnek, amely a webáruházon keresztül történő vásárlás esetében a Vevő és az Eladó között jön létre. Figyelemmel arra, hogy a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így az Eladó és a Vásárló online adásvételi szerződés jön létre. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A mindenkor hatályos ÁSZF az Üzemeltető weboldalán megtekinthető a www.originalmineral.hu oldalon.

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  • Általános adatok
  • Cégnév: K&M Beauty Kft.
  • Székhely: 1152 Budapest, Városkapu utca 14.C. 18.
  • Telephely cím: 1097 Budapest, Városkapu utca 14.C. 15-18.
  • Adószám: 32266443-2-42
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: 01-09-415103
  • Elektronikus levelezési cím: hello@originalmineral.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 520 3788
  • Tárhely szolgáltató
  • Tárhely szolgáltató cégnév: Digital Ocean Corporation
  • Tárhely szolgáltató székhelye: 637 Connecticut St., San Francisco, CA 94107, USA.
  1. A webáruházban kínált termékek és egyéb kapcsolódó szolgáltatások
  • Az Eladó által értékesített minden termék („Termék vagy „Áru”) illetve annak részletes leírása a originalmineral.hu oldalon az egyes termékek adatlapján található.
  • Üzemeltető a szolgáltatást Magyarország területén nyújtja, következésképpen a Termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területén található címre történhet.
  • Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 
  1. Regisztráció és kapcsolódó adatbiztonsági kérdések
  • A megrendelésre kizárólag a webáruházban történő regisztrációt követően kerülhet sor. A regisztráció feltétele, hogy a Vevő a 18. életévét betöltse, továbbá, hogy elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési szabályzat elfogadásával hozzájáruljon a személyes adatai kezeléséhez. A regisztrációt a Vevő kizárólag egy alkalommal köteles elvégezni, ezt követően az ott elmentett szállítási és számlázási adatok alapján tudja a rendelést leadni.
  • A regisztrációval egyidejűleg a Vevőnek létre kell hoznia egy jelszót a saját felhasználói fiókjához. A Vevő kötelezettsége, hogy ezen jelszót titokban tartsa, azt illetéktelen harmadik fél számára ne adja ki. A Vevő felelős a fiókjában történt ügyletekért. Amennyiben a Vevő azt feltételezi vagy tudja, hogy jelszavával harmadik személy visszaélt vagy a fiókját jogosulatlanul, arra illetéktelen személyek használták, úgy köteles ezt haladéktalanul az Eladó felé jelezni. Ennek elmaradása esetében az Eladót ebből eredően semmilyen felelősség nem terheli.
  • Amennyiben a Vevő adataiban változás következik be, úgy ezt aktuálisan leadott feldolgozás alatt lévő megrendelés esetén az ügyfélszolgálatnak köteles jelezni, futárnak átadott csomag esetén pedig a kiválasztott futárszolgálat felé. A legközelebbi rendelésénél a Vevő a kosár oldalon köteles újból rögzíteni a helyes adatait
  • Vevő felelős az általa a regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok (ideértve a személyes adatok, szállítási cím, számlázási adatok, email cím, telefonszám) pontosságáért és a valósággal történő egyezőségéért. Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben ezen adatokat helytelenül adta meg, és emiatt a megrendelés nem teljesíthető vagy emiatt többletköltsége keletkezett (pl. ismételt kiszállítással), úgy Eladót ezzel összefüggésben semmilyen felelősség nem terheli.
  1. A Megrendelés menete
  • A megrendelés leadása a Vevő által:
  1. A megvásárolni kívánt termék(ek) kosárba helyezése.
  2. A „törlés” gombra kattintva Vevő törölheti a kosár tartalmát. Vevő módosíthatja a megvásárolni kívánt mennyiséget, darabszámot a megrendelés leadásáig.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása.
  5. Az adatok megadását követően a Vevő a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Vevő kizárólag az Eladó Ügyfélszolgálatával történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

A megrendelés elküldésével Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben a Vevő megrendelt, de még ki nem fizetett, de részére kiszállítani megkísérelt csomagot nem veszi át, és ezáltal a csomag az Eladó részére visszaküldésre kerül, úgy az Eladó jogosult a termék árának illetve a házhoz szállítás díjának valamint az ismételt házhoz szállítás díjának költségeit a Vevőtől előre – tehát az ismételt kiszállítást/házhoz szállítást – megelőzően elkérni. Amennyiben ennek a Vevő nem tesz eleget, akkor Eladó nem köteles a megrendelést teljesíteni.

  • A megrendelések feldolgozása az Eladó által
  1. A megrendelés elküldését követően Eladó a Vevő által megadott e-mail címre azonnal, de legfeljebb 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld arról, hogy a megrendelés rendszerébe beérkezett.
  2. Ezt követi a megrendelések feldolgozása, melynek keretében Eladó emailben visszaigazolja a megrendelést megjelölve abban a teljesítés időpontját.

Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy amennyiben a megrendelés elküldését követően a fenti időn belül nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, úgy javasolt felvenni a kapcsolatot Eladóval a megadott elérhetőségeken.

  • A megrendelések visszautasítása

Eladó fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendeléseket részben vagy teljes egészben visszautasítsa. Az Eladó nem köteles kiküldeni a megrendelést kupon beváltással való visszaélés esetén sem.
Amennyiben Eladó a megrendelés teljesítését részben utasítja vissza, úgy köteles a Vevővel erről előzetesen egyeztetni.
Minden esetben az Eladó köteles a visszautasított megrendelésben szereplő, és a Vevő által már megfizetett termék vételárát visszafizetni. A visszafizetés a megrendelést kifizető (átutaló) személy részére kerül visszautalásra.

A Vevő a megrendelése leadásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt termékeket és az esetlegesen felmerülő szállítási költséget bankkártyával az online fizetési felületén bonyolított előre fizetéssel, vagy utánvétes rendelés esetén a futárszolgálatnak készpénzben megfizeti, valamint a termékeket átveszi. Amennyiben a Vevő e kötelezettségét részben vagy egészben megsérti, az Eladó jogosult a Vevő további megrendeléseinek teljesítését megtagadni. Az Eladó jogosult az át nem vett rendelés kapcsán a Vevő hűségpont egyenlegét csökkenteni az általány szállítási díj kétszeresével (2980 pont), vagy a már kifizetett rendelés visszatérítésénél érvényesíti a 2980 Ft szállítási díjat. Az Eladó az át nem vett rendelés kapcsán úgy is dönthet, hogy a Vevő további megrendeléseit kizárólag a Vevő online-bankkártyás kifizetéssel kiegyenlített megrendeléseit teljesíti.

  1. Árak, fizetési feltételek, a fizetés módja, számlázás
  • Árak
    • Termékek ára

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, így tartalmazzák az ÁFA-t. A webáruházban feltüntetett árak az áru megrendelésének idején érvényesek.
Eladó jogosult az árakat egyoldalúan módosítani. Felek rögzítik, hogy a vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.

Eladó nem vállal felelősséget a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, egységárért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék ismert árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben Eladó nem köteles a terméket a honlapon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Ez esetben a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

  • Házhozszállítás díja

A termékek alatt feltüntetett árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
A konkrét megrendeléshez kapcsolódó házhozszállítási díjat minden esetben a megrendelés leadását megelőzően a Vásárló Felhasználói fiókja (Kosár illetve Pénztár funkciók) tartalmazzák.

Házhozszállítás általános díja 1290 Ft.

  • Egyéb többletszolgáltatás díja

Az Eladó által felszámított többletszolgáltatások díjait a szállítási információk rész tartalmazza.
A konkrét megrendeléshez kapcsolódó többletszolgáltatási díjat minden esetben a megrendelés leadását megelőzően a Vásárló Felhasználói fiókja (Kosár illetve Pénztár funkciók) tartalmazzák.

  • Fizetési feltételek

A termékek, szolgáltatások díja az alábbiak szerint fizethető:

  • online – bankkártyás azonnali fizetéssel;
  • személyes átvételkor a futárnak (utánvét – készpénzzel vagy bankkártyával);
  • közvetlen banki átutalással;
  • a telephelyen történő személyes átvétel esetében készpénzzel vagy bankkártyával;
  • kuponokkal az erre vonatkozó külön feltételek szerint;

A termékek vételárának kifizetése céljából a Vevő Visa, Visa Electron, Mastercard valamint Maestro típusú bankkártyákat használhat.

Vevő köteles gondoskodni arról, hogy bankkártyáját az azt kibocsátó bank online fizetésekre aktiválja, és ellenőriznie kell azt, hogy bankkártyája érvényes legyen. Amennyiben a Vevő bankkártyája érvénytelen, érvénytelenné válik vagy online fizetésre nem alkalmas, úgy a Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a Termékek vételárát illetve a szolgáltatás díját a fentiekben rögzített más módon kiegyenlítse. Amennyiben ezt nem teljesíti, úgy az Eladó jogosult a teljesítést megtagadni.

Az online bankkártyás fizetés a Platformtól teljesen független, a Szolgáltatóval szerződött Barion Payment Zrt elektronikus fizetési rendszeren keresztül valósul meg.

Székhely: H-1117, Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. emelet
Helpdesk: +36 1 464 70 99
Cégjegyzékszám: 01-10-048552

A Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi a 2013. évi CCXXXV. törvénynek és az EU 2011. évi, elektronikus pénzről szóló irányelvének (EMD) megfelelően.
Licencazonosító: H-EN-I-1064/2013 | Intézményazonosító: 25353192
Adatkezelési regisztrációs szám: NAIH-73794/2014

A futár részére utánvéttel történő fizetés a futárszolgálat általános szerződési feltételei szerint történik, így ott a futárszolgálat által meghatározott bankkártyák fogadhatók el. (A futárszolgálatok Általános Szerződési Feltételei a következő hivatkozáson keresztül érhetőek el:
a GLS General Logistics Systems Hungary Kft.:
https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek)
Sprinter Futárszolgálat Kft.:
http://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/

  • Számlázás

A teljesítésről az Eladó a Vevő által megadott adatok szerint elektronikus számlát állít ki. Az Eladó egy rendeléshez egy  számlát köteles kiállítani.

Számlázási adat módosítása: A rendelés leadása után, de a számla kiküldését megelőzően (a csomag lezárása előtt) az Eladó még tud módosítani a számlázási adatokon felár nélkül, amennyiben a Vevő jelzi az Eladó felé az hello@originalmineral.hu e-mail címen.

Kiállított számla módosítása: A kiállított számlát hibásan megadott számlázási adatok (név, cím, adószám) esetében a számla kibocsájtását követően 790 Ft adminisztrációs díj előre megfizetése esetén áll módunkban módosítani. A Vevő online bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással is teljesítheti a díj megfizetését. A Vevőnek az hello@originalmineral.hu e-mail címre kell jeleznie a módosítási igényét a helyes adatok megadásával, majd Eladó válasz üzenetben elküldi a fizetéshez szükséges adatokat. A módosítás díjának beérkezését követően az Eladó megküldi a módosított számlát a Vevő részére. Az Eladó a módosított számlát minden esetben elektronikus úton küldi meg.

  1. A megrendelt termék átvétele / házhoz szállítása

A megrendelt termékeket a Vevő az alábbi módokon tudja átvenni:

  • személyes átvétellel az Eladó telephelyén,
  • házhozszállítással, mely történhet az Eladó saját futárai valamint az Eladó által megbízott futárszolgálat útján.

Futárszolgálat útján történő házhozszállítás

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelést feladja a Vevő által választott futárszolgálatra érvényes szállítási időn belül. Az Eladó nem vállalja a Vevő csomagjának meghatározott időpontra történő szállítását. 

GLS:

A megrendelt termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. végzi a rá irányadó Általános Üzleti Feltételek alapján (Elérhetősége: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek).

A házhozszállítás az alábbiak szerint történik:

  • munkanapokon 14 óráig leadott normál (nem emelt díjas szolgáltatás körébe tartozó) rendelések esetében a megrendelések Eladó általi feldolgozását követő munkanapon;
  • munkanapokon 14 óra után leadott vagy munkanapokon kívül leadott rendelések esetében a megrendelések Eladó általi feldolgozását követő 2. munkanapon.

A futárszolgálat a csomagokat munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki, így olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol a címzett vagy az átvételre jogosult személy ezen időpontban a csomagot át tudja venni.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről meggyőződni. Amennyiben a csomagoláson sérülést tapasztal, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül köteles azt a futárszolgálat felé jelezni a https://gls-group.eu/HU/hu/gls-reklamacio oldalon meghatározottak szerint.

Vevő tudomásul veszi, hogy a fenti határidő elmulasztása esetében a termék sérülésével kapcsolatos kárigényt a futárszolgálat felé nem terjeszthet elő.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről és a rendelés helyes összetételésről meggyőződni. Amennyiben sérülést, hiányt tapasztal, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 5 munkanapon belül köteles azt az eladó felé írásban (ugyfelszolgalat@careclub.hu), a rendelésszám megjelölésével jelezni.

Vevő tudomásul veszi, hogy a fenti határidő elmulasztása esetében a termék sérülésével kapcsolatos kárigényt az Eladó felé nem terjeszthet elő.

Sprinter:

A megrendelt termékek kiszállítását a Sprinter Futárszolgálat Kft. végzi a rá irányadó Általános Üzleti Feltételek alapján (Elérhetősége: https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/ ).

A házhozszállítás az alábbiak szerint történik:

  • munkanapokon 15 óráig leadott rendelések esetében a megrendelések Eladó általi feldolgozását követő 1-2 munkanapon;
  • munkanapokon 15 óra után leadott vagy munkanapokon kívül leadott rendelések esetében a megrendelések Eladó általi feldolgozását követő 1-3. munkanapon.

A futárszolgálat a csomagokat munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki, így olyan szállítási cím megadása szükséges, ahol a címzett vagy az átvételre jogosult személy ezen időpontban a csomagot át tudja venni.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről meggyőződni. Amennyiben a csomagoláson sérülést tapasztal, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül köteles azt a futárszolgálat felé jelezni az info@sprinter.hu email címen a kapott csomagszám segítségével.

Vevő tudomásul veszi, hogy a fenti határidő elmulasztása esetében a termék sérülésével kapcsolatos kárigényt a futárszolgálat felé nem terjeszthet elő.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről és a rendelés helyes összetételésről meggyőződni. Amennyiben sérülést, hiányt tapasztal, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 5 munkanapon belül köteles azt az eladó felé írásban (ugyfelszolgalat@careclub.hu), a rendelésszám megjelölésével jelezni.

Vevő tudomásul veszi, hogy a fenti határidő elmulasztása esetében a termék sérülésével kapcsolatos kárigényt az Eladó felé nem terjeszthet elő.

Eladó által házhoz szállított csomag

Az Eladó nem köteles megküldeni az eredeti gyári kartonjukba csomagolva azokat a termékeket, amiket a gyári csomagoláson felül külön egységkartonban érkeznek be raktári készletre (havi pelenkacsomagok, törlőkendők nagy kiszerelésben, stb) csomagolástechnikai okokból. 

Amennyiben a termék házhoz szállítására nem futárszolgálat útján kerül sor, hanem azt Eladó maga végzi, úgy a szállítási határidőre a futárszolgálattal történő házhozszállításra vonatkozó szállítási határidők irányadók.

Az Eladó által házhoz szállított csomagok esetében a házhozszállítás a Felek által egyeztetett időpontban történik. Ettől kizárólag a Felek megállapodása esetében van mód eltérni.

Vevő köteles a csomag átvételekor a csomag illetve az abban található termék sértetlenségéről és a rendelés helyes összetételésről meggyőződni. Amennyiben a terméken sérülést tapasztal, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül köteles azt az Eladó felé írásban bejelenteni az Eladó Általános adatai között feltüntetett email címén vagy telefonszámán.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásra vonatkozó tájékoztatást, a Vevők ezzel kapcsolatos jogait valamint az Eladó kötelezettségeit a jelen ÁSZF melléklete tartalmazza.
Eladó kizárólag azon termékekre vállal jótállást, melyek esetében az adott termékhez kapcsolódó Termékadatlapon ezen kötelezettségét megjelölte.

  1. Elállás

Vevő jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket / utolsó terméket átveszi.
Az elállási jog az Elállási nyilatkozattal (elállási minta:ÁSZF mellékletben  is megtalálható) vagy a Vevő egyértelmű, egyoldalú nyilatkozatával gyakorolható.
Az elállásról szóló nyilatkozatát a Vevő írásban köteles az Eladó részére megküldeni az alábbi elérhetőségek valamelyikére.

  • postai úton: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.
  • emailben: hello@originalminera.hu

Amennyiben Vevő az elállási nyilatkozatot a fenti email címre küldi meg, úgy Eladó az elállási nyilatkozat megérkezését emailben igazolja vissza a Vevő részére.

Amennyiben a Vevő a Termékek átvételét követően él elállási jogával, úgy a Vevő köteles az Eladó számára – a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vevő a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Ilyen esetben a termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.

Jogszerűen gyakorolt elállás esetében az Eladó az elállást követő legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vevő által visszaküldött termékek értékét csökkentve az általány szállítási díj költségével, ami 1490 Ft. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ezen más visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).

A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékekben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

  1. Panaszok, jogorvoslat

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok Eladónál, a panaszügyintézés menete

Levelezési cím: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.
Elektronikus levelezési cím: hello@originalmineral.hu
Telefonszám: +36 20 523 0803

Természetes személy vevő a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a fent meghatározott elérhetőségeken. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Vevő a panaszt írásban jelentette be, úgy Eladó a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.

Jogorvoslat

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint fogyasztónak minősülő Vevő a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívülirendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Budapest Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 2186
Telefon: 06 (1) 488 2131

http://bekeltet.hu/kerelem/

A további Békéltető testületek elérhetősége az ÁSZF mellékletében található.

Online vitarendezési platform

Amennyiben a Vevő panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.

  1. Személyes adatok kezelése, hozzájárulás az adatkezeléshez

Az Eladó által kezelt személyes adatokkal összefüggő tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

  1. ÁSZF módosítása

Eladó jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. Az új, módosított ÁSZF akkor lép hatályba, amikor azt a www.originalmineral.hu honlapon közzéteszik. Vevő a módosítás hatálybalépését követő újabb megrendelés leadásával fogadja el a módosított ÁSZF-et.

  1. Vegyes rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

  1. Mellékletek

Hatályos: 2023. április 1.